Laskiaisliukujaisten järjestelyihin pieniä muutoksia

Hevonen ja reki sekä ohjastaja talvella.

Laskiaisliukujaisissa on hevoskyytiä.

Sunnuntaina 27.2. klo 11-14 järjestetään laskiaisliukujaiset seurakuntakeskuksen ja Kontion koulun piha-alueilla Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.
Molemmissa pihoissa on myytävänä makkaraa 1 €/kappale ja valmiiksi pakattuina hernekeittoa astioissa 4 €/annos tai 8 €/litra sekä laskiaispullia 3 €/2 kappaletta.
Kontiolla on potkukelkkaviesti hyvän asian puolesta klo 12-13 välisenä aikana. Silento-hevonen antaa kelkkakyytiä Kontion kentän alueella. Hevonen kulkee Ruukinrannan ja mäen välisellä rantaraitilla. Arpajais- ja myyntipiste löytyy Kontion koulun sisäpihalla.
4H -yhdistyksen Tule luo -auto ja ongintapiste löytyvät seurakuntakeskuksen pihasta. Rastirata Ystävyyden portista laskiaispolulle kulkee Rantaraittia pitkin.
Pyydämme välttämään ruuhkaa ruoanjakelupisteissä ja wc-tiloissa. Maskisuositus. Tervetuloa viettämään iloista päivää laskiaisen merkeissä.

2022-02-24 11:20:00.0