Kuhmon seurakunnan hautausmaat

Kuhmon seurakunnalla on neljä käytössä olevaa hautausmaata, joista kaksi keskustaajamassa ja kaksi noin 40 kilometrin päässä Lentiirassa.

Kuhmon uusi hautausmaa sekä siunauskappeli sijaitsevat osoitteessa Kappelikuja 1. Hankaniemen hautausmaa Kainuuntiellä keskustaajamassa.

Lentiiran uusi hautausmaa sijaitsee Tyveläntiellä ja vanha hautausmaa Sutelantiellä Lentiiran taajamassa.

Uusia arkkuhautapaikkoja luovutetaan Kuhmon uudelta hautausmaalta sekä Lentiiran uudelta hautausmaalta. Uusia uurnahautapaikkoja on kaikilla hautausmailla sekä Lentiiran uuden hautausmaan tunnustuksettomalla osastolla.

Haudanhoitohinnat

Hankaniemen (Vanha) hautausmaasta, Kuhmon uudesta hautausmaasta sekä Kuhmon siunauskappelista on tehty lyhyt (4:11 min.) esittelyvideo kesän 2021 aikana. Videon on kuvannut Martti Huusko ja hän toimii myös kertojana videolla. Video (youtube) on myös tekstitetty.

Katso video tästä