Laskiaisliukujaiset su 27.2.

Päivä alkaa klo 10 sanajumalanpalveluksella Kuhmon kirkossa, jonka jälkeen klo 11 alkaen liukujaiset ulkoilmatapahtumana seurakuntakeskuksen ja Kontion koulun piha-alueella. Pakkasraja on -15°C. Tarjolla hernekeittoa soppatykistä, makkaraa, laskiaispullia, kahvia ym. Monenlaista ohjelmaa: hevoskyytiä Silenton reessä, potkukelkkahaasteviesti, ongintaa, arpajaiset, myyntipöytä, mäenlaskua, ilmapalloja, rastirata Ystävyyden portista laskiaispolulle ja 4H/Tule luo auto. Mukana tapahtuman toteutuksessa Hanka-Martat. Katso päivän ohjelma tästä ja tästä karttaliitteestä tapahtuma/ohjelmapaikat.

Huomioi, että muutokset ohjelmassa ovat mahdollisia, jos koronaepidemiatilanne, ohjeistukset ja rajoitukset muuttuvat.

Tästä kartasta

2022-02-10 15:42:00.0