Seurakunnan työntekijöiden puhelinnumeroihin muutoksia viikolla 17

Seurakunnan virastojen ulko-ovet ovat suljettu. Yhteydenotot joko puhelimella tai sähköpostilla. Puhelinnumerot muuttuvat to 23.4. alkaen, eivätkä seurakunnan 08-alkuiset työntekijöiden puhelinnumerot ole enää käytössä. Yhteydenotot työntekijöille vain 044-alkuisiin matkapuhelinnumeroihin. Kirkkoherranviraston puhelinnumero (08) 6172 371 (ma-pe klo 9-11.30 ja 12.30-14) on käytössä edelleen. Yhteystiedot löytyvät tästä.

Seurakuntakeskuksen ulko-oven edessä on postilaatikko, mihin voi jättää yhteydenottopyynnön työntekijälle, esirukouspyynnön tms. viestin. Postilaatikko tyhjennetään päivittäin maanantaista perjantaihin.

Lastenohjaajat ovat tavoitettavissa päivisin puhelimitse. Lastenohjaajien kanssa on mahdollisuus tulla erikseen sovittuna aikana Piilolan kerhotilaan juttelemaan ja leikkimään perheenä.

Mikäli koronavirus ja sen uutisointi aiheuttavat huolta tai muutoin haluat keskustella seurakunnan työntekijät antavat keskusteluapua puhelimitse. Apua on saatavissa myös Kirkon keskusteluavun kautta. Palveleva puhelin on avoinna joka ilta klo 18–24 numerossa 0400 22 11 80. Palveleva chat ma-pe klo 12–20 osoitteessa kirkonkeskusteluapua.fi.

2020-04-20 10:16:00.0