Seurakunnan pienryhmät

Kuhmon seurakunnassa kokoontuu monia pienryhmiä, joissa keskustellaan ja tutkitaan kristillistä uskoa, Raamattua ja elämää

Kohtaamisen illat: Keskustelu- ja kohtaamisillan Ikolan pappilassa. Alustus aina mielenkiintoisesta aiheesta. TAUOLLA

Naistenpiirit: Maanantaisin klo 18, seurakunnan matala siipi (Lähetyssoppi). Työikäisten naisten raamattupiiri

Karhunpolku 2, Seurakunnan kerhohuone maanantaisin klo 18

Miestenpiiri: Keskiviikkoisin klo 18, seurakunnan matala siipi (Lähetyssoppi, parittomat viikot!)

Eläkeläisten kerho: Keskiviikkona Klo 12 seurakuntasalissa. Kerran kuukaudessa.

Karhunpolun alueen Raamattupiiri: Tiistaisin klo 14-15.15, Lähiötupa, Karhunpolku 3A alakerta. Piiri toimii samalla päihdekuntoutujien kohtaamis- ja avustuspaikkana.

Seminaaripäivät

Kuhmon seurakunnassa on säännöllisin ajoin Raamattu- ja opetusseminaareja sekä seuratilaisuuksia vaihtuvista aiheista. Usein seminaaripäivää toteuttavat eri kristilliset järjestöt ja ne sijoittuva viikonloppuun.

Herättäjäyhdistyksen Siioninvirsiseurat (Mikkelinpäivä, kotiseuratilaisuudet)

Kansanlähetyksen talvi- ja syyspäivät (Helmi- ja lokakuu), sekä pe-illat.

Parikanniemisäätiön Raamattu- ja talvipäivät (Tammikuu)

Raamattuopetuspäivät (Kari Valkonen, tv7, Kansan Raamattuseura)

Suomen Raamattuopiston kirkkoillat su klo 18,  (kerran kuukaudessa)

Rukousopetuspäivät (Evankeliset Mariasisaret)