Rippikoulu on seikkailu, jota ei kannata jättää väliin!

Rippikoulun käyminen on tärkeä etappi matkalla kohti aikuisuutta.

Rippikoulu on pieni elämänmatka, seikkailu, jonka saa kokea kerran elämässään.

Rippikoulu käydään yleensä sen vuoden aikana, kun täytetään 15 vuotta. Rippikouluporukassa saat kokea, kasvaa ja pohtia elämää yhdessä samanikäisten kanssa. Lähde mukaan!

Myös aikuinen tai kirkkoon kuulumaton voi käydä rippikoulun. Jos haluat käydä rippikoulun aikuisena, ota yhteyttä seurakuntamme pappeihin.

Nuoria rippikoululeirillä
Kirkon kuvapankki/ Jussi Vierimaa

Hei sinä ensi vuonna 15 vuotta täyttävä nuori, kutsumme sinut rippikouluun!

Rippikoulukirje 2024

Rippikoulukirje talviriparilaisille!

ilmoittautumislinkki rippikouluun:

rippikouluun ilmoittautuminen 2024

rippikoulun 2024 kokoontumisten ajankohdat

Rippikoulun käyminen

Useimmat käyvät leirimuotoisen rippikoulun, joita järjestetään vuosittain useampi.

Erikseen sovittaessa, tarvittaessa järjestämme rippikoululaisille myös pienryhmäopetusta. Jokainen nuori kykenee käymään rippikoulun, mutta noin puoli vuotta kestävään urakkaan täytyy sitoutua.

Ennen rippikouluun ilmoittautumista mieti, mikä on sinulle sopivin tapa osallistua rippikouluun.

Kirkkoherra
Hallinto- ja talouspalvelut Henkilöstöpalvelut Tietohallintopalvelut Viestintäpalvelut Yhtymän johto
Kirkkotie 6-8
88900 KUHMO
Nuorisotyönohjaaja, virkavapaalla 3.6.2024 saakka.

Nuorisotyönohjaajan viransijainen -31.3.2025