enkeliaskartelutyö

Seurakunnan varhaiskasvatus

Seurakunnan varhaiskasvatus on osa kirkon kasteopetusta.

Varhaiskasvatuksen osaava henkilöstö tukee vanhempia heidän kasvatustehtävässään.

Kerhotoiminnassa hartaus, leikki, musiikki, askartelu ja liikunta edistävät lapsen kasvua ja kehitystä. Lapsi saa kysellen ja ihmetellen turvallisesti tutustua Taivaan Isään ja luomakuntaan.

Järjestämme koko perheen tapahtumia, jonne kaikki kuhmolaiset perheet ovat tervetulleita. Näissä yhteisissä hetkissä läsnä ovat ilo ja riemu ja Taivaallisen Isän huolenpidosta kiittäminen.

Perheet voivat myös itse esittää ideoita tapahtumiin ja kirkkohetkiin! Ota rohkeasti yhteyttä.

Lisätietoja Anne Pääkkönen p. 044 738 4308.

TÄSTÄ VOIT ILMOITTAA LAPSESI PÄIVÄKERHOON.

TÄSTÄ VOIT ILMOITTAA LAPSESI PUUHAKERHOON.

SEURAKUNNAN VARHAISKASVATUKSEN VIDEOT YOUTUBESSA:

Kaikki videohartaudet ja perheterveiset  YouTube soittolistalla tästä.

Oma ryhmä facebookissa!

Seurakunnan varhaiskasvatuksen ajantasaiset tiedotteet, tapahtumat ja esimerkiksi päiväkerhojen toimintaan liittyvät ajankohtaiset asiat saat Facebookin kautta helposti nähtävillesi. Liity ryhmään: "Kuhmon seurakunnan lapsityö".

YouTube-video

Kirkkoherra
Hallinto- ja talouspalvelut Henkilöstöpalvelut Tietohallintopalvelut Viestintäpalvelut Yhtymän johto
Kirkkotie 6-8