Potkukelkkailun haasteviesti

Haastamme kuhmolaisia yhteisöjä, hyväntekeväisyysjärjestöjä, perhekuntia ja työpaikkaporukoita osallistumaan laskiaisliukujaisissa 27.2. potkukelkkaviestiin, jonka voittajalle on tarjolla laajasti mainetta ja kunniaa.

Joukkueen osallistumismaksu menee lyhentämättömänä Yhteisvastuukeräykseen, jonka kohteena tänä vuonna ovat erityisesti korona-ajasta kärsineet nuoret. Osa tuotosta jää paikallisesti jaettavaksi suoraan kuhmolaisten nuorten hyväksi.

Osallistumismaksu joukkueelta on 15 euroa ja se maksetaan paikan päällä käteisellä tai korttimaksuna. Pyydämme ilmoittamaan neljän hengen joukkueet ja joukkueen johtajan yhteystiedot s-postilla osoitteeseen: kuhmo.seurakunta@evl.fi 18.2. mennessä.

Lisätietoa:

1. ei omia potkukelkkoja - viestivälineenä on potkukelkka seurakunnasta.

2. viestin tapahtuma-aika n. klo 12-13, mahdollisesti on karsintaeriä.

Tapahtuma toteutuu, mikäli koronaepidemiatilanteen vuoksi ei tule rajoituksia ja ohjeistuksia kokoontumista.

2022-02-11 13:25:00.0