Tervetuloa juhlamessuun Kuhmon kirkkoon!

Kuhmon kirkon remontti on ohi ja pyhäinpäivänä, 2. päivä marraskuuta on klo 10 alkaen juhlamessu.

Kuhmon kirkon lämmitysremontti on ohi.

Kuhmon kirkko avataan lämmitystaparemontin jälkeen pyhäinpäivän viikonlopussa. Juhlamessu järjestetään pyhäinpäivänä 2.11. klo 10.  Kirkon avajaismessun suorittavat seurakunnan papit ja luottamushenkilöt lukuisan avustajajoukon mukana. Löytäjät-kuoro esiintyy.
Pyhäinpäivän iltakirkossa klo 19 alkkaen luetaan vuoden aikana poisnukkuneiden nimet. Tilaisuudessa avustaa kirkkokuoro.  Sunnuntaiaamun jumalanpalveluksen yhteydessä 3.11. on juhlakahvitus seurakuntakeskuksessa. Juhlakahvien yhteydessä Kiihtelysvaaran Majatalokuro esiintyy ja suntio Jouni Heiskanen kertoo Kiihtelysvaaran kirkon palosta ja kohtalonhetkistä syksyllä 2018. Tilaisuudessa kerätään myös varoja Kiihtelysvaaran kirkon jälleenrakentamiseen.
Sunnuntai-iltana on vielä Ikolan pappilassa kohtaamisen ilta teemalla Minä ja ihmissuhteet.
Tervetuloa
Timo Suutari