Seurakunnan toiminta poikkeustilan aikana

Valtakunnallisen ohjeistuksen mukaisesti seurakunnassa hoidetaan koronavirusepidemian aikana vain välttämättömiä ja lakisääteisiä tehtäviä. Valmiuslaki estää suuremmat julkiset kokoontumiset.

Palvelussa ovat kirkolliset toimitukset, rukoushetket, kirkkoherranvirasto, taloustoimisto, hautausmaan ylläpito, diakonien ja pappien päivystys.

Ryhmätoiminta on tauolla Korona-virustilanteen vuoksi. Noudatamme valtionjohdolta ja piispoilta tullutta ohjeistusta, jonka mukaan kokoava toiminta on tauolla toistaiseksi.

Koska yleisötilaisuuksia ei voi järjestää, on jumalanpalvelus Kuhmon kirkosta on katsottavissa sunnuntaisin klo 10 suoratoistona osoitteesta https://www.facebook.com/kuhmonevlutseurakunta. Jumalanpalvelus välitetään hoitolaitoksiin.

Voit katsoa aikaisemmin nauhoitettuja jumalanpalveluksia ja hartauksia (myös lapsiperheille) youtubesta hakusanalla Kuhmon ev.lut. seurakunta. Tällä verkkosivulla on suora linkki youtubeen ja seurakunnan facebook-sivu.

Kuhmon kirkon ovet ovat avoinna yksittäistä hiljentymistä varten klo 11-13 su 19.4. ja ke 22.4. Otathan huomioon terveyssuositukset. Paikalla työntekijä.

Radio Dei kuuluu nyt koko Kainuun alueella 100,0 Mhz Kajaanin kirkon jumalanpalvelus ja sunnuntain iltaseurat Kajaanin kirkosta. Muulloin valtakunnallista ohjelmaa.

Myös esimerkiksi Whatsapp-viesti tavoittaa kasvatus- ja diakoniatyöntekijät.

Älä jää huoliesi kanssa yksin. Pidetään huolta toisistamme. Jos tarvitset apua, tohdi pyytää. Olemme sitä varten.

2020-04-20 09:50:53.0